I. Politica de retur
1. La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon din sectiunea "Contact" sau prin email la adresa office@boromirmarket.ro în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
2. În cazul returnarii de Produse alimentare din cadrul site-ului www.boromirmarket.ro Clientul are obligația de a notifica Boromir că înțelege să se retragă din Contract în cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos. Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la adresa Strada Strandului, nr.4, Rm Valcea, Valcea.
Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:
➢ Produsele din categoria cozonac, pască, chec, prăjituri, croissant, cornulețe, turtă dulce, biscuiți, covrigi, foi de pandișpan și cremșnit, produse de morărărit, dulciurile feleacul, grisine, sucuri naturale, trebuie să aibă ambalajul de origine intact și se pot returna în maximum 48 de ore de la data livrării Produsului;
➢ Produsele din categoria panificație/pâine (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid), trebuie să aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:
➢ Produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile și mai mică de 5 zile pot fi returnate în maxim 48 de ore de la momentul receptionarii comenzii.
a) În cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta:
(i) va putea trimite un mail la office@boromirmarket.ro
(ii) va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numarul de telefon 0745475747.
b) În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care doreste sa-l returneze.
c) În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli:
➢ dacă pretul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul preț în 14 zile de la data la care Clientul informează SC Boromir Ind asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiția ca returul să fie permis de lege.
➢ rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.
➢ Clientul nu va plăti niciun fel de comisioane în urma rambursării.
a) Suma plătită va fi rambusată după cum urmează:
➢ pentru Comenzile achitate online prin card si card de credit in rate: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
➢ pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare: prin aceeași modalitate de plată sau, cu acordul prealabil și expres al Clientului, prin virament bancar, în contul indicat de către Client;
b) Daca sumele datorate Clientului se rambursează prin virarea acestora în contul Clientului, Boromir va vira in contul Clientului, in plus fata de sumele pentru produsul/produsele returnate, si suma de 4 lei menita a acoperi valoarea comisionului bancar de încasare perceput Clientului de către banca la care acesta din urma are deschis contul.Suma de 4 lei indicata mai sus a fost calculata prin raportare la valoarea unui comision mediu aplicabil pe piata.
c) Boromir își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.
d) In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului.
e) Rambursarea pretului Produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vanzare (bonul fiscal sau factura fiscala, dupa caz) aferent Produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.
f) Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere:
➢ furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
➢ furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
➢ furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate care au fost desigilate de consumator;
➢ furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) Nu se acceptă returnarea Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice.
h) Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
II. Produse livrate greșit
1.Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul. Telefon 0745475747, office@boromirmarket.ro.
2.Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către Boromir